NAJNOWSZY NUMER PRENUMERATA AKTUALNOŚCI CZYTELNIA NASI PARTNERZY KONTAKT

 

Kamil Glik ambasadorem firmy Blachotrapez

Kamil Glik, Reprezentant Polski i piłkarz AS Monaco, jeden z najlepszych obrońców na świecie, został oficjalnym ambasadorem firmy Blachotrapez, czołowego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. To kolejna, po podpisaniu umowy partnerskiej z Reprezentacją Polski (15 lutego 2017 r.), inwestycja firmy z Rabki-Zdroju w polski sport. Spoty telewizyjne, promujące firmę Blachotrapez, z udziałem Kamila Glika, będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej Reprezentacji Polski.

Aktualno������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ci - Kamil Glik ambasadorem firmy Blachotrapez
Kamil Glik, Reprezentant Polski i piłkarz AS Monaco, ambasadorem firmy Blachotrapez, czołowego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych
Kamil Glik to jeden z najbardziej znanych polskich piłkarzy – znalazł się na liście stu najlepszych zawodników 2016 roku, opracowanej przez francuski LEquipe. Chociaż niewielu wierzyło w jego talent, dziś Kamil Glik może się pochwalić niezachwianą pozycją w świecie sportu. AS Monaco właśnie sięgnęło po ósme mistrzostwo w historii, a Kamil Glik został mistrzem Francji po raz pierwszy w życiu. Silny charakter, zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu przyczyniły się do jego wielkiego sukcesu. To również cechy, które zadecydowały o podpisaniu kontraktu z Blachotrapezem. – Bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki Blachotrapez, której produkty słyną z wytrzymałości i precyzyjnego wykonania. „Dachy wielu pokoleń” – hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie jest mi szczególnie bliskie. Bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych – mówi Kamil Glik, sławny piłkarz występujący na pozycji obrońcy w monakijskim klubie AS Monaco oraz w Reprezentacji Polski.

Dla firmy Blachotrapez wspieranie sportu i polskich sportowców to ważny element strategii marketingowej. – Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która na przestrzeni lat z małego zakładu dekarskiego urosła do rangi dużego przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku – mówi Rafał Michalski, Prezes firmy Blachotrapez.

Aktualno������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ci - Kamil Glik ambasadorem firmy Blachotrapez
Podczas trwania kontraktu, Kamil Glik jako oficjalny ambasador marki Blachotrapez, będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej. Sławny piłkarz wystąpi w spotach telewizyjnych i internetowych, jego wizerunek znajdzie się również w reklamach prasowych firmy. Ponadto odwiedzi strefę Blachotrapez przy Stadionie Narodowym przed meczem Polska – Rumunia. Kompleksowe działania wizerunkowe prowadzone będą pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.


Informacje o firmie:

Firma Blachotrapez powstała w 1995 roku, jednak jej początki sięgają lat 70-tych, kiedy to Jan Luberda wraz z żoną założyli firmę dekarską. Wykonując krycie dachów, montaż rynien i obróbek wykonywanych we własnym warsztacie firma nieustannie się rozwijała. Z czasem firma przekształciła się z dekarskiej w produkcyjno-handlową. Na początku lat 90-tych głównym obszarem działania firmy stał się hurtowy handel blachą i produkcja pokryć dachowych. W 1992 roku powstał pierwszy zakład produkcyjny w Ponicach. Rok później pierwsza placówka sprzedaży detalicznej w Sękocinie, a w 1995 w Krakowie. W związku z dużym popytem pod koniec lat 90-tych na pokrycia dachowe, Blachotrapez zbudował kolejny zakład produkcyjny w Rabce – Zabornia, rozpoczęła się szybka ekspansja na terenie Podhala. W tym roku producent wprowadził też alucynk – nowy rodzaj pokryć dachowych. Z końcem roku 2003 firma posiadała już 40 własnych placówek i otworzyła dział sprzedaży hurtowej. W latach 2004-2007 Blachotrapez osiągnął już na tyle silną pozycję na rynku krajowym, że rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Od 2007 roku produkty z oferty Blachotrapez można kupić w Czechach, Rumunii i na Słowacji oraz na Węgrzech. W 2007 roku zakład produkcyjny w Sękocinie przeszedł modernizację – powstała nowa hala produkcyjna, wyposażona w nowoczesne linie technologiczne. Na przełomie 2010/2011 roku nastąpiła konsolidacja zakładów produkcyjnych południowej Polski w jeden zakład produkcyjny w Rabce-Zaborni. Dziś Blachotrapez to trzy nowoczesne zakłady produkcyjne, własny tabor samochodowy (ok. 150 samochodów ciężarowych i dostawczych), największa w Polsce własna sieć sprzedaży detalicznej, ponad 130 placówek na terenie kraju, dwa biura handlowe obsługujące klientów hurtowych: Rabka-Zdrój i Warszawa-Sękocin, Blachotrapez s.r.o. na Słowacji z siedzibą Tvrdošine i 37 placówek handlowych: Blachotrapez s.r.l w Rumunii z siedzibą w Baia Mare i 10 placówek handlowych oraz Blachotrapez s.r.o. w Czechach z siedzibą Havlíčkův Brod i 2 placówki handlowe.

Więcej informacji: www.blachotrapez.eu

 
 
do góry

 
   
GALERIA
WYDAWNICTWO
REKLAMA
KONTAKT
 
KONTAKT
IMIĘ I NAZWISKO E-MAIL
TREŚĆ

© Copyright 2024, abc-media.pl