NAJNOWSZY NUMER PRENUMERATA AKTUALNOŚCI CZYTELNIA NASI PARTNERZY KONTAKT

 

ATLAS supermarką 2012

Aktualno������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ci - ATLAS supermarką 2012

Po raz szósty z rzędu marka ATLAS uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na rynku, zdobywając tytuł Superbrand Polska 2012. Marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii artykułów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych. Do pierwszej piątki branżowej weszły także: Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral.

Dla znanego producenta materiałów budowlanych to już szósty tytuł z rzędu. ? ATLAS to najsilniejsza marka budowlana w Polsce, która po prostu nie ma sobie równych ? tak komentuje przyznanie tytułu Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS.

W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. W tegorocznej, edycji, oprócz opinii Rady Marek, złożonej z niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, wzięto pod uwagę także wyniki badania respondentów. - W przeprowadzonym badaniu zebrano opinie reprezentatywnej grupy 2700 osób. Łącznie ocenie podlegało 1077 marek. Ich pozycję wyznaczyły połączone głosy jurorów i respondentów. Ostatecznie, tytuły Superbrand 2012 przyznano 120 markom - wyjaśniła Elżbieta Pożarowska z agencji New Communications, będącej wyłącznym partnerem The Superbrands Ltd. w Polsce.

Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu br. na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki. Wiadomo, że są na niej, oprócz ATLASA, takie marki z branży budowlanej, jak Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral. Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu poprzez wydawanie albumów, przedstawiających opis sukcesu marek najmocniejszych na danym rynku.

 
 
do góry

 
   
GALERIA
WYDAWNICTWO
REKLAMA
KONTAKT
 
KONTAKT
IMIĘ I NAZWISKO E-MAIL
TREŚĆ

© Copyright 2024, abc-media.pl