NAJNOWSZY NUMER PRENUMERATA AKTUALNOŚCI CZYTELNIA NASI PARTNERZY KONTAKT

 

ATLAS, BUDIMEX i DULUX budowlanymi supermarkami

 - ATLAS, BUDIMEX i DULUX 
budowlanymi supermarkami
Statuetki dla zwycięzców ? przedstawiciele firm, które zbudowały najsilniejsze marki na polskim rynku.

27 marca w warszawskim hotelu Sheraton wręczono statuetki Superbrands 2010. Trzy firmy z branży budowlanej ? ATLAS, BUDIMEX i DULUX ? znalazły się wśród 42 zwycięskich marek. Nagrodę Honorową w piątej edycji konkursu otrzymał prof. Jerzy Buzek, przewodniczący Parlamentu Europejskiego.

Tytuły Superbrands otrzymały te marki, które w minionym roku odniosły największy sukces ? nie tylko wypracowały najsilniejszą pozycję na rynku, ale również znaczną przewagę nad konkurencją w świadomości konsumentów. Marki, biorące udział w konkursie, rozpatrywane są w dwóch kategoriach: marek konsumenckich i marek biznesowych. W pierwszej z nich Rada Marek ? dla każdej kategorii oddzielny zespół ekspertów ? wybrała 250 brandów z 1600 propozycji, w drugiej 200 spośród 1200 zgłoszonych marek. Z tego grona, drogą kolejnych weryfikacji, wybrano supermarki.

Z branży budowlanej w gronie zwycięzców znalazły się trzy brandy: ATLAS ? marka polskiego lidera chemii budowlanej, DULUX ? najbardziej rozpoznawalna marka farb kolorowych oraz BUDIMEX ? marka, stworzona przez jedną z największych na polskim rynku firm wykonawczych w zakresie budownictwa drogowego, przemysłowego i ogólnego.



 - ATLAS, BUDIMEX i DULUX 
budowlanymi supermarkami
Dorota Wakulak, kierownik ds. komunikacji branżowej ATLASA, odbiera statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik, prezes New Communications, która to firma jest wyłącznym partnerem organizacji The Superbrands Ltd. w Polsce.

? Od dwudziestu lat budujemy naszą markę poprzez odwołanie się do narodowych treści i wartości oraz przez budowanie wizerunku firmy, która ma zasady. Dzięki takiej strategii, marka ATLAS zapracowała sobie na lojalnego klienta, który jest gwarantem jej siły ? powiedziała Dorota Wakulak, kierownik ds. komunikacji branżowej ATLASA, po odebraniu pamiątkowej statuetki.

W dzisiejszym świecie jakość marki to nie tylko jakość produktu, ale również swoista filozofia, która uwzględnia specyfikę rynków lokalnych i stosuje najwyższe standardy rynku globalnego. Nie tylko produkuje dobra, ale i kształtuje rzeczywistość. Dlatego w programie Superbrands znajduje się zawsze miejsce dla tytułu honorowego, przyznawanego największym autorytetom. W tym roku Nagrodę Honorową w piątej edycji konkursu otrzymał prof. Jerzy Buzek, przewodniczący Parlamentu Europejskiego. ? Dostając tę nagrodę, jako dobrą markę, czuję się zaszczycony, bo ? jak rozumiem ? chodzi tu o uznanie ról, które pełniłem w kraju i w Europie. Polska jest przedmiotem mojej troski i aktywności. Powinniśmy starać się, by stała się ona wzorcem dla innych i przedmiotem dumy Polaków ? powiedział profesor Buzek, dziękując za przyznanie nagrody.

***
SUPERBRANDS - pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od kilkunastu lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu, zwanego "biblią brandingu" i uroczysta gala finałowa, podczas której wręczane są statuetki Superbrands.

 
 
do góry

 
   
GALERIA
WYDAWNICTWO
REKLAMA
KONTAKT
 
KONTAKT
IMIĘ I NAZWISKO E-MAIL
TREŚĆ

© Copyright 2024, abc-media.pl